tiistai 5. helmikuuta 2013

I'm still alive !

Netta:

Joo heipparallaa vaan. Kylläpä taas on vierähtäny aikaa siitä kun oon viimeks päässy postaileen. Mutta mulla on tässä ollu nii paljon kaikkee, kuten koulu ja minätyön palautus ja meijän kone meni rikki, mutta oikeesti siitä oliki vaan löystyny joku ruuvi ja sitte iskä sai sen korjattua, joten here I am. :-) Nyt mun elämällä on taas joku tarkotus ku sain tän koneen takasi. tai sitte ei.

Mutta kuvia mulla ei nyt oo oikeestaan yhtään, koska en oo oikeesti ehtiny ja ei mulle oikeestaan oo mitään erikoista tapahtunu, joten tästä tulee vaan tälläne lyhyt postaus. Yritän ehtiä kuvaileen tässä lähiaikoina, jos joku kaveri vaa ehtis. Ehkä ihmisillä on nyt vähän enemmän aikaa, koska jaksoki vaihtu;)

Mulle oikeestaan kuuluu ihan hyvää. Tai oikeestaan tosi hyvää ku tällä hetkellä ei tarvii sterssata yhtään  mistään. Tällänen elämä sopii mulle, joten kesää odotellessa ! Tulevasta opiskelupaikasta ei oo mitään tietoo edelleenkää, eikä siitä OPO-keskustelu jutusta ollu mulle mitään hyötyä nii oon oman onneni nojassa tässäki asiassa. Kai mä sitte viimestään ens syksynä tiiän missä opiskelen. Tällä htkellä eniten kyllä houkuttelis pitää väli vuosi, ihan vaan sen takia ettei tarvis miettiä koko ajan mihin meen opiskeleen.


3802_416422228434264_845221275_n_large.jpg

tumblr_mhnq3lx3Sm1s0ogd1o1_500_large.jpg


tumblr_mhpsrdafLg1s277jao1_500_large.jpg



6e9c0df6f36011e1ac3022000a1e868a_7_large.jpg
kuvat http://weheartit.com/ 

Mä taidan nyt suunnata tästä ihan jonnekki muuaalle, joten hejssan ! :)



2 kommenttia: