sunnuntai 6. tammikuuta 2013

Kiitos ihanasta vuodesta!

Saara:

Heissulivei te vähäiset, mutta sitäkin tärkeämmät lukijat!
Mä taas pääsin tänkin blogin puolelle, jeij;) Oon nyt ollu tosi vähän koneella ja senkin ajan värkänny mun uutta valokuva blogia! Jatkan ehdottomasti tän kirjottamista, mutta sinne sit oikeesti panostan kuviin ja en välttis päivittele niin usein. Hei käykää ihmeessä kurkkimassa ja liittykää myös lukijoiks;) Sinne toivoisin myös kommetteja ihan yhtälailla kuin tännekkin!:) Olis oikeesti kiva saada, ehkä rakentavaakin, kommenttia mun kuvista.

Dodi, 2013 on täällä ja mä olen innoissani. 2012 oli ehdottomasti ja ylivoimaisesti mun elämän paras vuosi, mutta mä niin tiedän, että '13 vie voiton niin satanolla:)! Ei mulla mitään elämää suurempia suunnitelmia oo, but I can feel it! 
Voisin nyt vielä kerrata mun vuoden 2012 pääkohdat! Monessa blogissa on ollut tosi hienoja kuvapostauksia, mutta mulla on semmone fiilis, että musta ei nyt sellasta irtois. 

Tammikuu Sain uudet silmälasit, puhkuin kalenterinkoristeluintoa, oli paljon kokeita, luistelin paljon, oli yks ihan kiva partioretki ja kävin musikaalin koelauluissa, pääsin tokalle kiekalle, mutta näin jälkeenpäin ajateltuna olin onneks surkee tanssiin niin en sit päässy siihen mukaan, koska ois menny ihan "hukkaan" puoli vuotta kallisarvoisesta elämästä. 



Helmikuu Olin tosi kipee, katoin paljon telkkaria, pidin hyvän vaikuttavan puheen kasvissyönnistä ja eläinten tehotuotannosta, olin elämäni yhdellä parhaimmista partioleireistä.



Maaliskuu Mun maaliskuun valtas maaliskuumasennus ja nyt jälkeenpäin kalenteria selaillessani tajuan, että en tehny mitään. Ei ihme, että vähän masensi. Oon luvannu, että tänä vuonna pidän oikein riemukkaan maaliskuun;)



Huhtikuu Huhtikuussakaan en tehny mitään maailmaa mullistavaa, ilmeisesti kuitenkin elämä alko kirkastuun. Ainakin meillä oli kevätdemo teatterissa, että se tais viedä aika paljon energiia. Rakastin kuvistunteja!



Toukokuu Nälkäpeli, valokuvailua, Hansulin synttäri baardit, lenkkeilyintoa, leffailtaa, ihan päivä Roosan "mökillä", Auran ja Ellun ripittömyysjuhlat, kiivasta protun odottelua ja ihana kevätfiilis!


Kesäkuu Kesäloma, PROTU, ikävä ja tyhjyys, protujuhlat, linnanmäki, mökkeilyä, elämäni ensimmäinen paikallisprotu!:) Ja tietenkin mukavaa kesäfiilistelyä ja nauttimista.



Heinäkuu Kavereiden rippijuhlia, lisää mökkeilyä, ihana reissu Elmolle Libsun kaa, Jukka Poika ft.Hanna ja Ellu, "UintiTheHungerGames-leiri" meidän mökillä parhaalla poppoolla, vielä lisää perus lomailua ja sitten Kreikan matka eli hyvää ruokaa, kirjoja, merta ja aurinkoa!



Elokuu Koulu alkoi, puistis, korvikset, Auran synttärit, mökkeilyä, pystytys eli elämäni paras ja rankin partioretki, miekkailu, saksikäsi Edvartti.




Syyskuu Teatteritreenit alko, Ellun synttäribaardit, uimisintoilua, lisää miekkailua, kokeita, kavereita, paikallisprotuilua.



Lokakuu Uusi objektiivi, lisää paikallisprotuilua, London, kuvailua, Paranormal Activity 4, leffailta, murmelointia, uimista, enkkuintoilua.



Marraskuu Synttärit eli vihdoin viistoista, vieläkin lisää paikallisprotuilua, pikkujouluja, TET, söpöjä pikkulapsia ja jotain (miksi en ole kirjoittanyt kalenteria!?) Mutta muistaakseni oli oikein mojova marraskuu!



Joulukuu Lisää tettiä ja söpöjä räkänassuja,, miitti, joulufiilistelyä, murmeleitten pikkujoulut, joulukalentereita, joululoma ja ihana JOULU perheen kanssa (joulu, no shit sherlock!).



Niin, en mä nyt mitään ihan hirveen kummosta viime vuonna duunaillu, kunhan oli tosi paljon onnellisempi kuin aikaisemmin!

Päivittelen huomenna varmaankin uusia kuvia ja kuulumisia!

Hyvää yötä! x

1 kommentti:

  1. Jee! Kivaa että sulla oli kiva vuosi niin oli mullaki :D Varsinkin kaikki mitä tehtiin yhessä<3

    VastaaPoista