lauantai 5. tammikuuta 2013

Happy New Year 2013 !

Netta:

Nyt heti alkuun mun on pakko pahotella tositosi paljon etten oo päivittäny, mutta on vaan ollu kaikenlaista... Ensi sillon liukastuin ku olin menossa kolusta kotiin hyväminä.... ja satutin mun selän, nii sillon päätin sitte etten vaivaa itteeni kirjottamalla, koska istuminen oli oikeestaan aika vaivalloista, mutta nyt se on jo parantunu:-) Ja sitte 23.12. olin kirjottamassa postausta seuraavalle päivälle valmiiks, mutta meijän koneelle kävi niinku pikkasen huonosti ja se jotenki sekos ja sit se ei enää menny päällä, ja sitte saatiinki se korjauksesta vasta eilen. Mutten sitte eilen ehtiny päivitteleen, koska olin melkeinpä koko päivän kaupungissa ku Veera oli käymässä. Oli kyl ihan huippu ihanaa nähä ! <3 No sitte illalla ku tulin kotii nii oli pakko kattoo Xfactor USA:n finaali. :'D But yeah here I am again !


Tossa tollanen pika kertomus siitä miks en oo päivittäny, mutta nyt sitte muihin aiheisiin. Kavereitakaan en oikeen oo kauheesti tässä loman aikana nähny :( Paitsi joitain tietysti sillee nopee ja vilaukselta. Harmi etten oo ehtiny, mutta toisaalta eihän tää loma oo ihan vielä ohi;) 

No siinähän ne meni joulu ja uus vuosikin. Jouluaatto vietettiin ihan perinteisesti kotona ihan vaan perheen kesken, ja joulupäivä sitte mummolassa serkkujen kanssa, olihan se ihan mukavaa nähä sukulaisiaki, vaikkei se yleensäkkää oo mikään vuoden kohokohta.

Oikeestaan mun melkein koko loma on menny siihen että oon vaan ylensyöny, löhönny ja kattonu elokuvia ! Varsinki Harry Pottereita on tullu katottua ihan mukavasti, mutta mikäs siinä ihanhyviä leffojahan ne on.





Nyt mun oikeesti pitäis kirjottaa lukupäiväkirjaa äikän päättötyötä varten, mutta tähän koneelle pitäis ladata joku kirjotusohjelma ku se on poistunu tai vanhentunu tai jotai. Oikeestaan tarvisin iskän apuu mutta se nukkuu ku se oli koko yön töissä nii pitää kai oottaa nii kauan että se herää. Joten mun on siis keksittävä jotain muuta siks aikaa että se herää. Ulkoilu vois kyllä tehä ihan hyvää näin vaihteeks.


Eipä mulla tässä sitte oikeestaan muuta nytte ollukkaan, joten See ya ! :-)
 

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti