maanantai 7. tammikuuta 2013

Life's good !

Netta:

Heipparallaa kaikille!
Mulla on tällä hetkellä sellanen tunne että tästä vuodesta on tulossa ihan huippu hyvä ! En tiiä yhtään että miks, mut jotenki mulla vaan on sellanen tunne. Kaikkein eniten kuitenki toivon että mulla ois enemmän aikaa kavereille ku viime vuonna. Ja että jaksaisin olla mahdollisimman aktiivinen tän blogin suhteen, mutta niinku oikeesti ois kiva saada jotain palautetta, koska tää on vähä tylsää kirjotella ku tuntuu että kirjottelis vaan ihan ittellensä. Kiitos. Tällä hetkellä mulla ei oo ollu yhtään innostusta kuvaamista kohtaan, mutta toivottavasti saan vähän lisää innostusta viimestään keväällä sillon ku puihin tulee lehdet jnejne. :-)

Kattelin tossa vanhoja kuvia kesältä ja tajusin että kuinka paljon kivempaa ois jos ois jo kesä. Talvella ei vaan niinku voi oikeen tehä mitään, ku aina on niin pimeetä ja kylmää ja kaikkee. Ai että ois kyllä nii ihanaa jos ois jo kesä ja kesäloma. Se tarkottais ensinnäki että peruskoulu ois suoritettu, eikä mun oikeestaan ois enää pakko opiskella;) mutta kai munki on kuitenki parempi vaan jatkaa opiskelua etten päädy siivoomaan jotai vessoja tai sitte siwan kassalle. Mua kyllä oikeestaan vähän masentaa, koska tajusin että melkein kaikilla on jo mielessä joku mieleinen jatko-opiskelupaikka, paitsi tietysti mulla. Jotenki musta tuntuu että tajuun elokuussa että oon edelleenki norssissa. haha.


Olipa mukava palata takasin koulun penkille näin pitkän loman jälkeen. Nyt mun pitäis oikeesti alkaa tekeen sitä lukupäiväkirjaa, kun iskä löysi sen kirjotusohjelmankin, joten kattellaan taas. Tää postaus nyt oli vaan joku tällänen, mutta koitan saada ens postaukseen jotain vähän tuoreempia kuvia ja enemmän sisältöö.

Mutta siis palaute ois ihan jees !

3 kommenttia:

  1. Aaaww toi koissu on vaan niin söpö :3 koissu=koira

    VastaaPoista
  2. Älä huoli netta ei mullakaan oo vielä hajuakaan et mihin haluun! Syksyllä nähään norssissa(;

    VastaaPoista
  3. Aura: No ainaski kuvissa ;)

    Hanna: Äläpä;) Oon ihan varma etten oikeesti keksi muutakaa ja joudun jäämään sinne :D

    Netta

    VastaaPoista