lauantai 1. joulukuuta 2012

1: we used to be friends

Saara:
Hellou!
Uusi blogi, uudet kujeet!
Tää on aikas vaikeeta aloittaa ihan uuden blogin eka teksti, mutta siis tälläinen kahden tytsyn blogi ollaan nyt laitettu pystyyn. Kaksi sydäntä, kahdet silmät ja toivottavasti paljon enemmän juttua, postauksia ja mielenkiinto lukijoilla.
Ne, jotka ovat ihan uusia lukijoita niin mulla, Saaralla, on ollut oma blogi jo reilun vuoden, mutta nyt sitten yhdistin voimani Netan kaa ja aletaan nyt kirjotteleen yhdessä.
Mun vanhat lukijat; toivottavasti te alatte seuraamaan tätäkin blogia! Vaikka kujeet onkin uudet, niin uskoisin, että mun pölinät jatkuu juuri sinä samana vanhana:D Yritän ehkä kirjottaa vähän mielenkiintoisempia juttuja. Heh, ehkä liikaa luvattu.
Nyt kun oon sönkänny tähän alkuun tollasen pienen sönkön... niin voi kertoa meidän ihan ensimmäisestä projektista, jota useimmat saattaisivat joulukalenteriksikin nimittää. Ajateltiin, että olis kiva, jos te kaikki pystyisitte näin heti alkuun tutustumaan meihin ja mä oon luvannu vanhassa blogissani joulukalenterin.
Joo no tässä tää nyt tulee joulukuun mittaan. Yritän myös kirjotella sillain, että myös kaikki vanhat lukajat ja ne jotka mut muuten tuntee niin sais tästä jotain uutta irti! Ja sit ajoin kyllä myös laittaa kaikkia jouluisia kuvia yms(;
Niin joo ja kirjotan blogia myös ittelleni, että älkää kuolko jos ette aina oo ihan perillä kenestä puhun. Toivottavasti ei näitäkään kauheesti tuu..
Toivotaantoivotaantoivotaaaan..... ÄÄÄ kauheen kankea alku:D Nyt vaan yksinkertaisesti:
Nauttiikaa!:) 

Netta:) On mukava, sydämellinen ja iloinen persoona, jonka mä olen tuntenut jo kaiketi kuusi ja puoli vuotta8) Ala-asteella oltiin kolmosesta eteenpäin samalla luokalla.
Me ollaan aina tultu aika hyvin toimeen. Tai joskus nelosella oli jotain säälittävää säätöä, mutta musta tuntuu, että siinä oli enemmänkin syynä muut osapuolet... Sellasta ihme pikkumukateini riitelyä. Mä en edes kunnolla muista, mutta kyllä te kaikki olette olleet ala-asteikäisiä:D
Sitten meistä tuli parempia ystäviä joskus kutosella vissiin ja ylä-asteella ja varsinkin nyt tänä vuonna me ollaan tutustuttu ja lähennytty aika tosi paljon;) (ainii mun varmaan piti kirjottaa Netasta eikä meidän historiasta!)
Niinku sanoin Netta on tosi mukava ja tullaan tosi hyvin toimeen ja jos ollaan kahestaan niin ei oo kyllä kauheesti hiljasia hetkiä;) Muutenkin meillä menee sillain, et hyomataan tyyliin, että oho käveltiinpä tästä yhtäkkiä tunti ympäriämpäri.
Netta ei harrasta mitään harrastusharrastusta tyyliin kun mä käyn teatterilla, mutta lenkkeilee, kuvaa tietääkseni tykkää kai lukee... En oikein tiiä:s Toivottavasti Netta ite sit selventää tätä epäkohtaa mun tiedoisssani:D
Netalla on myös tosi kivoja vaatteita!;) En muuten jaksa oikein mitään ulkonäöstä kirjottaa, koska kuvat.



Tää on muuten aika vaikeeta! Tai siis ei oo nyt taas semmonen kirjotusfiilis. Mä oon pahoillani ja toivon nyt koko sydämestäni, että kukaan ei luule tän olevan aina tällästä säätööö;)
Netta on yksinkertaiseti ihana ja hirmu tärkee mulle!:)<3 piste!


Niin ihan lopuks viä mun kuulumisia:
Tet on siis nyt puolessa välissä ja ää en edes halua vielä ajatella, että se loppuu. Oon ihan rakastunu niihin kaikkiin lapsii ja työympäristö ja -kaverit on mitä parhaimmat. Muutenkin koulusa ei oo iltapäivällä puolentoista tunnin teehetkee ja ää:( Mutta sitä on vielä viikko jäljellä<3 
Viikonloppu on ollut taas mitä parhain! Siis rakastan mun elämää nykyään kun teen aina kaikkee ihan parasta;)
Eilen meillä oli Hannalla, niin sanotun perusporukan, pikkujoulut. Perusporukka käsittää siis Hannan, Elinan, Emman ja mut ja vaikka nimestä vois mitä päätellä me nähä'n ihan liian harvoin! Ehkä kerran puolessa vuodessa:( Mutta silloin, kun nähään on sitäkin mukavampaa<3 Iltaan kuuluin glögiä, pipareita ja  niiden leivontaa, juusto fondueta, ennen ja jälkeen kuvien ottemista ja toteuttamista (mulla ei oo niitä, koska kamera sekos... "error 99"?!) ja tietenkin valvomista ja höpöttämistä;) Oli ihanaa tytsyt! (ja pähkinä!) 
Tänään kävin iltapäivällä kirpparilla syystä joulutonttuilu eli ei siitä sen enempää;) 
Ja sitten meillä oli mittii<3 Tai nimitettiin sitä 'epäviralliseksi miitin tapaiseksi':D Mutta siis käytännössä se tarkoitti sitä, että pyhitin lauantaini protukavereiden kanssa pyörimiselle;) Oli ihan sairaan kivaa nähä kaikkia!<3 
Kiitän ja kumarran ja palailen maanantaina toivottavasti paremmalla postauksella. Luotan, koska musta on paljon helpompi kirjoittaa itsestä:) heh sori paljastin;)
Nyt leffaa kehiin moimoi!<3


TALVI<3

3 kommenttia:

  1. uuuuuuu vähän jännä idea!!! aivan mahtava siisXDDD Ja tottakai alan odottaan tulevia postauksia:D

    VastaaPoista