maanantai 10. joulukuuta 2012

10; She said spread your wings my little butterfly !

Netta:

 Iltoja iltoja !
Nyt aattelin tehä postauksen mun lempivaatteista. Tää ei oikeestaan ollukkaan nii helppoo ku rupesin miettiin mut aijon nyt kuitenki tehä sen. Woohoo !



 Favorite Pants
 No nää nyt on kummakki sellasia perus farkkuja, toiset on mustat ja toiset tollaset vaaleet siniset, kuten kuvastakin näkyy.(:

Favorite t-shirts
 Tää on kyllä aikas huono kuva, mutta minkäs sille nyt voi. Eli tästä nyt puuttuu vielä sellanen yks raidallinen, koska se on just tällä hetkelle mun päällä nii en saanu sitä tähä kuvaan, mutta tykkään tosta vaaleesta persikan värisestä ja tosta ihaan vaan perus valkosesta koska ne vaan on tollaset kivat vaaleet. Joo selkee.

Favorite hoodies
 No siis mun lemppari hupparit on noi liila, jossa on vetoketju ja toi tumman sininen jossa ei oo vetoketjua. Kummatkin vaan on aikas huonot näin koiran omistajana... Nää kummatkin on sellasii tosi lämpimii, mikä on mulle tosi hyvä, koska oon tällänen vilukissa.

Favorite shoes

 Noi ylemmät on siis mun toiset lempikengät, uudet talvi kengät. Tollaset tosi tyylikkäät ja lämpimät. Ja sitte noi alemmat on noi vähän kuluneet kesä-kengät. Ostin ne eka vaan siks että niihin mun mustiin meni sitä sinistä maalia, mutta sitte aloinki tykkäämään niistä aikas paljon, joten taidan taas keväällä ostaa jotkut tollatteet !


Favorite jackets and scarves


Näissä kahessa viimesessä kuvassa on siis mun kaks lemppari takkia ja huivia. Eli toi icepeakin musta talvitakki ja icepeakin niin ikään oleva valkonen kevät/kesä takki. Ja sitten toi tummansininen villahuivi ja Ison-Britannian lippua esittävä huivi. Näistä mulla ei nyt oikeen oo enää mitää sanottavaa paitsi että rakastanrakastanrakastan!!



Kuulumisia vielä joitakin tässä nopee!

 Yritin tossa äskön pestä mun koiran hampaita. Huonoin tuloksin.
Vähän tällästä hampaiden pesu yrityksen jälkeistä kuvaa, hammastahnaa leuan alla..
 Muuta en sitte ookkaa tänää saanu aikaseks. Oli kyllä taas niin ihanaa palata kouluun, niinku arvelinki nii parastahan siinä oli taas nähä kavereita, mutta joitain ihmisiä mulla ei sitte ollu yhtään ikävä...!

Nyt taidanki pikku hiljaa siirtyä tonne olkkariin tv:n pariin koska sieltähän alkaa ihan just näillä sekunteilla kaikkien suosikki tv-ohjelma; salkkarit ! ;;) Joten heipsan !

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti