torstai 20. joulukuuta 2012

19: jeah!

Valehtelisin, jos väittäisin herääväni murehtimaan maailmaa...
...tai en ehkä ihan hirveesti.

Saara:
//Olin ihan varma, että julkasin tän... Mutta siis tää on eilen kirjoitettu!:)

Hei kaikki!
Keskiviikko, hyvä fiiliis!
Huippu päivä takana ja muutenkin jouluuu!:)

Oltiin tänään Sonjan ja Sandran (Sandra ainakin vietti synttärinsä parhaassa seurassa;) onnea!<3) kanssa ensiks testaamassa jugia ja sitten katsomassa Robin-leffaa.
Jugi on jotenkin ärsyttäny mua, kun ennen kaikki vaan päivitti instaan jugi kuvia ja kaikkea, mutta se on oikeestaan ihan mahtava formaatti. Se on himo mehevää tehdä sitä annosta ja se on tosi hyvää;) Ainoo vaan, että se maksaa ihan liikaa. Mä niin haluisin jäätelökoneen niin vois sit tehdä itte jääjukurttii;) nams!
Ja Robin. Olipa mukava piristys päivään se!:)
Ei nyt mikään kovin deeppi kokemus, mutta kyllä mä nyt arvostan Robinia paljon enemmän. Jos nyt ei sit tykkää sen äänestä tai muutenkaan musasta niin ihan joka ikisen ihmisen, jonka mä tunnen ja tiedän, pitäis ottaa mallia sen pojan asenteesta!
Ja en mä ainakaan osaa soittaa pianoo ja kitaraa, purjehtia, beatboxata, tehä tai edes sanottaa biisejä. Hei c'mon en oo fani, mutta pointsit Robinille, että se uskaltaa ja osaa!:)
Nojoo en ainakaan kadu, että meni kattoon!:) Sain hyvän fiiliksen ja hyvät naurut;) njää...!

Ainiin, huomenna maailmanloppu...heh!
En usko siihen ja ei se nyt mikään maailmanloppu ole, jos se sit tuleekin:D olinpas vitsikäs.

Musta ei irtoo mitään:( ei tän nyt pitäny olla pelkkää robinia. Ihan sama väsyttää hyvää yötää;)

Nojoo kyllä mä uskon, että munkin postauksilla on vielä oma tilaisuutensa ja aikansa!
En tiiä pitää ehkä vähän funtsia tätä itseilmaisua(;

Nähtäillään! Ootte kivoja!


jouuu! tv ruutu ja lämmin syli..;) päässä soi top ten jeah!






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti