keskiviikko 5. joulukuuta 2012

5: I need it!




Hei taas!

Ihan alkuun tajusin tänään kuinka koukussa oon järkkäriin! Siis en edes kuvaile kauheen usein, mutta nyt kun mulla ei oo mun kultaa käytössä niin en kestä. Varmaan pihalla on niinku vuoden tyyliin kauneimmat päivät just nyt:( Hah, olipas ihan positiivinen ja iloinen alku.. Mä oon just mainostanut noita puolia ittessäni teille;)

Pääsin muuten päivän aiheeseen huomaattani! Oon tehny tälläsen oon koukussa postauksen joskus vuonna nakki ja peruna, mutta nyt vähän päivitettyä versioo! Ja sellasta ei oo tietenkään tässä blogissa nähty;)
Niin joo ja kuvat on vaa netistä, koska äää, se kamera!

OLEN KOKUSSA...

...teehen.



Mulla oli kyllä kesällä ja syksyllä semmonen kausi, et en kauheemmin juonu teetä, mutta nyt tetissä sain itseni taas koukkuuntuun. Juon 1-3 kuppia teetä päivässä;) Nää mun koukutukset ei siis varsinaisesti oo semmosia pakkomielteisiä, että pakko saada teetä ihan joka päivä, mutta nytkin iski kauhee himo, koska en oo tänään juonu. Kotona glögi on vähän näin joulun alla syrjäyttänyt teen... 
Kuka muuten hankkis mulle tollasen ylisiistin teekannusyteemin?:)

...uupeeseen.

Niin, siis en muuten oo nolife paitsi maanantaisin, tiistaisin ja keskiviikkoisin puoli tuntia:D Mun piti syksyllä, kun uupee palas kesätauolta olla katsomatta sitä, mutta heh. No hyvän tuulinen televisiosarja, joka tekee mulle mukavaa arkirytmiä ei voi olla niin paha;)

... one directioniin.


Tätä on vaikee selittää, koska kukaan muu kun directioner ei voi ymmärtää tätä! Mutta niiden musa ja täydellisyys...! Siis musta on tavallaan tyhmää olla koukussa ihmisiin, jotka on jossian miljoonan kilometrin päässä jä muutenkin tommosia ja mua ei haittais vaikka en fanittais niitä, mutta olen jo uponnut enkä osaa uida. Ei kyllä sekään haittaa;)


...mun jupiniin!

Mulla on tommonen warppi musta-harmaana8) ja tajusin taas kuinka ihana se onkaa, joten kyllä olen koukussa!


...facebookkiin.
Joo kieltämättä, mutta en sillai siihen julkiseen osuuteen vaan mulla on muutamaa -ehkä vähän liiankin- aktiivinen ryhmä ja siellä tulee sit vietettyä aikaa iltasin. Tääkin on taas näitä muka koukkuuntumisia, koska ihan hyvin voisin laittaa ilmotukset pois päältä ja alkaa nukkuun, mutta...;)


...lukemiseen.

Ajoittain. Nyt just ei oo semmosta armotonta vimmaa, koska mulla on kolme kirjaa kesken ja ne ei nappaa:( Hyvän lukemisen puutteessa siis elän. Laitoin tän kuitenkin siks, että sillon, kun mä luen nappaavaa kirjaa luen sitä monta tuntia joka ilta.


Hei oishan näitä varmaan tullu mieleen lisääkin, mutta mulla ei oo tänään oikein ollu aikaa tehä postausta niin saatte nyt tyytyä tähän;) 
Mua vaan niin ärsyttää se kamera! En kyllä koko ajan harmittele sitä:D Se vaan nousee pintaan tässä vaiheessa, kun tarvis valokuvia!
Ootte varmaan huomannutkin jo nyt (... ), että mulla on aika ärsyttävä tapa toistaa itseäni. Toisaalta... kukaan ei ole täydellinen!

Noni! Perjantaina sitten taas tavataan!:) Pitäkää kiva itsenäisyyspäivä!:p


2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Kiitos;) idea on hyvä. myönnettäköön musta toteutus ei nyt ollut ihan priimaa...

      Poista