sunnuntai 9. joulukuuta 2012

9; I'm gonna smile 'cause I deserve to

Netta:

Ciao bella !
Mulla on vähän inspiraation puutetta tällä hetkellä, joten aattelin taas tehä vaan sellasen listan, mutta tällä kertaa top3 elokuvat. Joo tosi kekseliästä... Koitan keksiä jotain vähän laadukkaampaa seuraavaan postaukseen, mutta alotetaan. Ja kaikki nää elokuva-kuvat on siis ihan vaa netistä otettuja!

3. Titanic
 
Mun mielestä Titanic vaan on aina ollu tosi hyvä. Vaikka oonki nähny sen monen monta kertaa, nii joka kerta se on mun mielestä vaan yhtä hyvä. En oikeen ees osaa selittää että miks se on nii hyvä, mutta se vaan on. :)


2. Saman Katon Alla (Life as We Know It)
 
Tän kävin kattoo sillon joskus elokuvissa, ja hyvä oli ! Aattelin viikonloppuna että vois vuokrata tän ja kattoo uudestaan. Vaikka olihan se aika ennalta arvattava, mutta silti hyvä.


1.The Karate Kid
 
Tää vuoden 2010 Karate Kid on niin huippu ! Ja tällä hetkellä mun suosikki leffa. Tykästyin heti ku näin tän ekaa kertaa. Oon tänki kattonu vaikka kuinka monta kertaa. Mutta tykkääntykkään. En tykkää niista vanhemmista versioista mutta tää on hyvä. Enkä myöskään tykkää tän elokuvan tunnusmusiikista. Mutta silti suosittelen tätä elokuvaa.

   Nyt vielä joitan kuulumisia!
Huomenna siis takasi koulun penkille..... Tavallaan iha jees ku pääsee näkee kavereita, mutta sitte en kyllä jaksais äikkää ja bilsaa ja kaikkee. Enköhän mä kuitenki kaks viikkoo kestä, ku sen jälkeen alkaa ansaittu joululoma!;)






 
Mun uus suosikki peli.
 Nojoo enhän mä taas saanukkaa mitään järkevää tän viikonlopun aikana aikaan kuten noista kuvista huomaa.. Kuvailin kukkasia ja sellasta, joten eipä mulla tässä varmaan sitte kauheesti muuta. Eilen en päässy koneelle, joten siitä syystä Saara päivitti mun puolesta. Kattelin sitte pari DVD:tä siinä illan ja yön aikana.
  Tiiän että nää mun tekstit on varmaanki tosi tylsiä, joten palautetta ois kiva saada, että miten saisin näistä ees hitusen mielenkiintosempia ! Tack.

Mutta ens viikon suunnitelmiin kuuluu siis joululahjojen ostamista, uuden salkkari leffan kattominen, mahdollisesti sen uuden Bondin kattominen ja toivottavasti ehtisin näkeen jotain kavereitaki nii ja tietysti koitan päivittää jotain vähän mielenkiintosempaa;) 

Mutta eiköhän tää riitä tältä päivältä. Adiós !

2 kommenttia:

  1. Vastaukset
    1. Ai mä ku aattelin että ne on nii boring, mut mä nyt en vaan satu oleen ehkä kaikista luovin ihminen nii en oikeen koskaan keksi mitää:D
      -Netta

      Poista