torstai 6. joulukuuta 2012

6; I'm so sick of love songs, So why can't I turn off the radio?


 Netta:

Heippa ja hyvää itsenäisyyspäivää !!

Nyt aattelin listata mun top5 suosikki kappaleet tällä hetkellä, mulla on oikeestaan aika paljon lemppari kappaleita, mutta nää on nyt ne viis joita kuuntelen tällä hetkellä eniten. Huomenna lista saattaiski olla ihan eri.





5. One Direction - Little Things
Mä tykästyin tähän jotenki heti ku kuulin tän ekan kerran. Jotenki tää little things on vaan tosi kaunis kappale kaiken kaikkiaan. Kyllähän ne monet muutki One Directionin kappaleet on ihan hyviä, mutta tää vaan jotenki on sellanen erilainen kun ne muut. 

4. Little Mix - Wings
Tää biisi on jotenki nii energinen ja jää soimaan päähä ! Sillon ku mä kuulin tän ekaa kertaa nii en tykänny yhtää mut sitte mun oli pakko mennä kuunteleen se uudestaan ku se soi mun päässä, nii aloin tykätä enemmän ja joka kerta ku kuuntelen sen nii se on mun mielestä vaan parempi ja parempi !

3. Ne-Yo - So Sick
Tästä kappaleesta mä oon oikeestan tykänny aika kauan, en oikeestaan ees muista miten löysin tän kappaleen, koska sitä ei radiossakaan soiteta. Mutta joo tää vaan on tosi hyvä kappale !

2. Maroon 5 - The Man Who Never Lied
Tääki on sellane kappale joka jää päähän soimaan. Kuulin tän biisin ku ostin sen Maroon5:n uusimman levyn, tiesin koko levyltä yhteensä kaks kappaletta, mutta menin silti ostaan sen levyn ja tää biisi vaan oli jotenki tositosi hyvä.

1. Demi Lovato - Give Your Heart a Break
Kuulin tän joskus kesällä radiosta ekaa kertaa ja tykästyin, sittehän mun oli pakko ettii tää YouTubesta ja siitä asti tää on ollu kyllä mun suosiossa ! Yhessä vaiheessa en enää kuunnellu tätä paljoo mut sitte alko X Factor, jossa Demi on tuomarina ja mulle tuli heti tää biisi mieleen ja sitte aloin taas kuunteleen tätä tosi paljon.

Noita hyviä biisejä ois vielä vaikka kuinka monia joita oisin halunnu tässä mainita, mutta ehkä viis on iha hyvä määrä:)


Kuulumisiaa!
Tänään on siis ollu ansaittu vapaa päivä, because suomen itsenäisyyspäivä ! Nukuinki mukavasti vartin yli kymmeneen, mukavaa vaihtelua siihen, että huomenna kello onki herättämässä 06:15... En oo kyllä yhtään varma siitä että pääsenkö sillon ylös, mutta kai se on vähän pakko.







Oon tosiaanki viettäny aikas rentoo koti päivää, seurana hyvä musiikki ja kamera !
Huomenna ois sitte luvassa vika tetti päivä ja maanantaina takasi koulun penkille... Ihan mieluusti jäisin kyllä sinne tiimariin neuvomaan niitä mummoja.


Leivoin tossa äskön vähän pipareita. Käyttäen tietysti mun lemppari piparimuottia !



Eipä mun päivään oikeestaan muuta sitte mahtunukkaa. Mun pitäis tässä varmaan vielä yrittää lukee sitä Seppo Jokisen kirjaa, mutta toi lukeminen ei vaan jotenkaa innosta mua tällä hetkellä, mutta joskushan seki on luettava koska mun pitäis senki lisäks vielä lukee toinenki sen kirja, joten taidan tässä siirtyä teekupin ja kirjan pariin ! 
Kattellaan sitte lauantaina lisää !


6 kommenttia:

  1. Ei jumpe Pippuri on söpö!:D ruttunaama(; kiva postaua. pitääkin kuunella noi biisit!
    Saara

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joo sellane ruttukuonohan se on;) Kannattaa toki kuunnella !
      Netta

      Poista
    2. Heh, säälittävää. Me vaan laitetaan itte kommenttia:D
      Saara

      Poista
    3. haha onhan se vähä...:D
      nettta

      Poista
  2. ooooooo tarttuuko suhunki direction infection vielä joku päivä...sitä odotellessa :D Pippuri on kyl aivan hurmaava kuvien perusteella<3

    VastaaPoista
  3. muuten aivan ihana kappale toi ne-yo so sick...eräs vanssi laulaa sen x factorin koelaulussa<3

    VastaaPoista