perjantai 14. joulukuuta 2012

13&14: joulurauha ja onni


                       Joulumaahan matkamies jo moni tietä kysyy; 

Sinne saattaa löytää, vaikka paikallansa pysyy.
Katson taivaan tähtiä ja niiden helminauhaa, 
Itsestäni etsittävä on mun joulurauhaa.





Joulumaa on muutakin kuin tunturi ja lunta.
Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta.
Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä, 
Joulumaa jos jokaiselta löytyy sydämestä! 






Joulumaasta kuvitellaan paljon kaikenlaista, 
Kuinka toiveet toteutuu ja on niin satumaista.
Voi, jos jostain saada voisin suuren puurokauhan, 
Sillä antaa tahtoisin mä maailmalle rauhan! 





Joulumaa on muutakin kuin pelkkää toiveunta, 
Joulumaa on ihmismielen rauhan valtakunta.
Eikä sinne matka silloin kovin kauan kestä, 
Joulumaa, jos jokaiselta löytyy sydämestä.






Joulumaasta uskoo moni onnen löytävänsä, 
Mutta sepä kätkeytyy tai narraa etsijänsä.
Onnea kun mikään mylly valmiiksi ei jauha -
Itsestään on löydettävä ihmisen vain rauha.


Joulumaa. Mun ehdoton joululaulu:) Ihanat sanat ja mulle tulee ihan joulufiilis tosta;)

Hups eilen mulla oli vuoro postata ja mä heh... unohdin!:D Mutta nyt kirjotan vähän ja sitten huomenna taas.

Tänään on ollut tosi kiva päivä!
Koulussa on ollut koko viikon ylipäätään tosi mukavaa, vaikka onkin nyt aika raskaita aineita ja pitkiä päiviä.
Tänään varsinkin, kun oli niin lyhyt päivä ja saksan tunti vaan oli mukava..hih;)
Iltapäivän ja vähän iltaakin juoksin Hannan ja Ellun kanssa joululahjaostoksilla. Rahaa paloi ja nyt väsyttää, mutta nyt mulla on kivat lahjat kaikille joiden kanssa oon sopinu "vaihtavani" lahjoja.
Ensi viikon voinkin sitten virittäytyä joulutunnelmaan ja sillain:)

Oon tänään vähän tylsä. On flunssa ja kameraa ikävä ja niin!
Pitäkää ihana viikonloppu!<3





3 kommenttia:

  1. Aaaahhh... Teillä on ihana blogi!!! Kuvat on ihania ja ideakasta tekstiä. Ja ootte alottanukki vasta joulukuun alusta ja teillä on jo enemmän lukijoita ku mulla, mää oon kade :D

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitoos!!:) mut mulla oli puoltoista vuotta toinen blogi ja sieltä niitä lukijoita on meillekkin tullut;) älä lannistu!
      Saara

      Poista
    2. Mää tiiän et sulla on ollu blogi aikasemmiksin, mun tietojen mukaan olin lukijaki XD Ei ollu aikomusta lannistuu, kunhan oon kateelline 8D

      Poista