sunnuntai 2. joulukuuta 2012

2; The world is ours if we want it, we can take it, if you just take my hand


Netta:
Heippsan !
Elikkä mä päivittelen tätä blogia parhaani mukaan Saaran kanssa. Tää kirjottaminen ei taida kyllä olla ihan mun juttu, mutta enköhän mä selvii.

Saara on ihan huippu tyyppi ! Kavereita siis ollaan oltu jo ala-asteelta, vaikka välillä meillä oliki niitä meijän riitoja ja sillee mutta mä en nyt niistä sitte sen enempää ku Saara niistä jo jotai kertoki. Ihan turhiahan ne oli..:) 
Mut varsinki nyt ylä-asteen aikana Saarasta on tullu mulle tosi tärkee vaikka me ei kauheen usein vietetäkkää aikaa koulun jälkee, valitettavasti. Pitäis varmaa vähän useemmin !! Saara on tosi luotettava, hauska ja kaikille tositosi mukava. Saaralla on mun mielestä tosi kiva tyyli, sellanen omanlainen.:)  Ja yleensä me vaan käppäillään ulkona ja jutellaan kaikesta maan ja taivaan välillä, saatetaan kävellä pitkiäki matkoja koska juttu ei lopu ! Muutenki vaikkei jutella tai nähäkkää kauheen usein, muutaku koulussa, nii silti tuntuu, et juteltais tosi usein ja sillee. Joo sitä on tosi vaikee selittää, mut hyvä jos joku ymmärsi:D ää tää on tosi vaikeeta.. Kuvaa mulla ei nyt Saarasta oo mut tos aikasemmassa postauksessa Saara ite laittoki itestää kuvan. Mutta kaikin puolin Saara on tosi kiva ja mulle muutenki tosi tärkee !<3 


Jotain kuulumisia nyt tähän vielä; tetissä on ollu ihan kivaa, pikkasen vaihtelua kouluun, niin siis oon tiimarissa tetissä. Mummoja nyt ainaki on riittäny ja niitähän on iha mukava neuvoo, eikä niiltäkää juttu lopu. Mutta siis tähän viikonloppuun, perjantaina en tainnu oikeestaan muuta tehäkkään ku kävin lenkillä koiran kanssa ja sitte loppu illan taisinki istua koneen ääressä.. Ja tulihan sieltä telkastaki Xfactor, joka oli tietysti pakko kattoo !;)  No lauantai meniki sitte siinä että taisin olla kuumeessa, ja kuvailin sitte vähän kynttilöitä. Kävin mä sitte ulkonaki koiran kanssa, mikä ei ehkä ollu paras mahdollinen idea! Tänään leivoin siskon kanssa piparkakkutalon, ja oltiin myös kuvailemassa ku oli nii kiva ilma:)  No siinä kai ne tärkeimmät ja sitte vielä pari kuvaa.





Toivottavasti saan ens kerralla lisättyä vähän enemmän kuvia, ku nyt kuva saalis jäi aika vähäseks:)

Koitan ens kerralla sitte kirjottaa vähä laadukkaampaa tekstiä ! Joten see ya !!:)
  
<3
 





Ei kommentteja:

Lähetä kommentti