tiistai 18. joulukuuta 2012

18; Life is cruel, life is never kind.

Netta:

Hola !
Tänään vihdoin mulla on aikaa tehä kunnon postaus ! Joitain kuviakin löytyy joten eiköhän tää tästä vielä iloksi muutu.






Saaran ottamaa

Tää myös on Saaran ottama!

 Tästä näkee taas aikas hyvin mitä kaikkee mun päivään on mahtunu, fysiikan läksyjä, musiikkia, koiran kanssa ulkoilua, kirjan lukemista ja joululahjojen ostoo. Nyt oon saanu hommattua onneks melkein kaikki lahjat, mutta pari pikkujuttua puuttuu, mutta eiköhän ne löydy tosta lähi kaupastaki;)

Tässä samalla yritän ymmärtää jotain tosta fysiikan sähkö-jutuista, mikä on mulle aikas vaikeeta koska oon niin kuja, enkä muutenkaa ymmärrä sähköstä mitään ! Muutenkaa ei noi koulujutut oikein maistu enää tähän aikaa vuodesta, mieluummin oisin vaa lomalla ja nukkuisin pitkää. Mutta koitetaan nyt jaksaa vielä tää viikko, ja sitte alkaa se odotettu joululoma ! Ihanaa.

Koitan tässä keksiä vielä jotai järkevää kirjotettavaa, mutta en oikeen keksi. Syynä siihen saattaa olla se että mun elämä on aikas tylsää nykyään:D Mutta onneks mun pelastus on se että kohta alkaa salkkarit !! Eiku...

 Mutta nyt mä taidanki tästä siirtyä keittiön puolelle syömään jotai. Heipparallaa  !



Ei kommentteja:

Lähetä kommentti