sunnuntai 9. joulukuuta 2012

8: I'm in love with you♥

Saara:
Hellurei ja hellät tunteet!

Me nyt sovittiin Netsukan kaa tällee, et mä kirjottelen tänään ja Netta sitten huomenna.
Ja tää tuli vähän ripeesti niin mulla ei nyt oo mitään erityistä teemaa, mutta sain tänään lainata Pinjan kameraa, jee!<3

Ihana tet takana. Ihana lauantai takana. Ette voi uskoo kuinka mulle tulee ikävä niitä lapsia ja myös ihania työkavereita. Ette voi uskoo kuinka oon iloinen, että saan taas viettää päivät ystävien seurassa.

Mua ei oikeestaan masenna kouluun palaaminen ollenkaan. Tai vähän, mutta en edes ehdi tottuun kouluun ennen kun on joululoma. Joulukuu on muutenkin ollut kaikkein helpointa aikaa vuodesta koulun suhteen. Ähhäh nyt, kun meillä vielä alkaa uusi jaksokin;) Kuulostaapa naurettavan helpolta!
En mä kuitenkaan oo pahoillani, että tässä on vielä yksi sunnuntai jäljellä;)

Ja sitten ihanaan lauantaihin.
Olin siis Auralla viettämässä "murmeleiden" pikkujouluja ja oli yksinkertaisesti ihan mahtava päivä!
Murmelit käsittävät Auran, Elinan, Pihlan, Pinjan, Even, Ronjan, Hannan ja Saran; tietenkin mun lisäks ja paikalle pääsivät kaikki muut paitsi Hanna ja Sara. Olis ollut tietenkin mukavaa, jos kaikki olis oolu mukana menossa, mutta Hanna on meidän edustaja tuolla säbän puolella ja Sara oli saanut jonkun tyhmän pöpön! Elämä on ja sen kanssa täytyy elää;)
Oltiin pulkkamäessä, paistettiin munariisipateijoita (opin, että ne kuuluu paistaa se sauma ylöspäin, vaikka ennen sitä ehdinkin kehaista Auralle kuinka me osattiin kuin osattiinkin laittaa ne sillain sauma alaspäin:D mietittiin sitä siis siinä vaiheessa, kun aseteltiin niitä pellille...) ja pullia ja joulutorttuja ja sitten meillä oli vielä suklaata ja glögiäkin. Sitten tietenkin juteltiin ja hengailtiin tosipaljon!;) Ja naurettiin, mutta eikö se ole vähn turhaa kirjoittaa?

Mulle tulee aina tämmösten mukavien iltojen, kenen tahansa ystävä tai kaverin kanssa, semmonen taivaallinen fiilis kuinka ihanasti mulle on sattunutkaan näin mahtavia ystäviä! Että oikeesti voi olla oma itseni ja me ei tarvita hauskan pitoon alkoholia tai mitään turhaa rehentelyä. Mä vaan oon niin onnellinen:') Kiitos!



Rakastan jouluvaloja...





... ja tähtisädetikkuja. Tässä on kyllä kieltämättä jotain todellista kauneutta. 


 Joulu<3 
(ronja melkein osas kirjottaa J:n oikein päin c; tai siis väärinpäin:D)

Tunnen syvää rakkautta läheisiä ihmisiä kohtaan<3


2 kommenttia: