lauantai 15. joulukuuta 2012

15: entä, jos tuhoan sen kaiken?

Saara:
Heippssaan!
Tänäön saatte vaan kännykällä tehyn postauksen, kun ei teille nyt varmaan oo paljookaan väliä mistä kirjottelen, kun kuvat on kuitenkin netistä.
Ja mä en tosiaan tiedä miten noi kuvat tähän tulee:o

Tänään teen siis tämmösen yhden sortin elokuvapostauksen ja nää elokuvat on joko mulle jotenkin tärkeitä tai sitten semmosia mitä satuin keksimään, mutta hyviä kautta linjan;)

Silta salaiseen maahan. Josh Hutcherson. Ja tää oli joskus mun ihan ehdoton lempileffa, nykyäänkin kiirii kärkipäähän. Ihana tunnelma, miljöö ja hahmot. Tarina on melko hyvä, vaikkakaan se ei oo se seikka miks tää on in. Itken aina ja ää ihana muuvie! (loppu on vaan ihan kökkerö:c)

Little Manhattan. Jos silta salaiseen maahan on ihana niin LM on jotain sanoinkuvaamatonta. Josh Hutcherson. Loistavaa näytteliäntyötä, sanon minä!;) pystyn tunteen pikkujoshin tuskan ja ilon! äää!<3 (eimullasitmuutekunihkutusta)

Saksikäsi Edward. Ihana, surullinen, tunteikas, nostalginen! Must.

Ottolapsi. Vaikka mun kauhuelokuvasivistys ei olekkaan kauheen laaja niin tämä on ehdottomasti paras siitä genrestä. Voisin suositella koska vaan! Karmaisevan ihana ja vielä ihan sairaan hyvä juonikin, että ei oo tosiaan pelkkää "pelottelua". Mukavan ahdistava.

Moonrise Kingdom. Hyvän tuulen elokuva. Ihanan leppoisa ja outo! Visuaalisesti tää ei ollut upea ja "perinteisen" hieno, mutta sitäkin hurmaavampi. Hauska, ihana ja jotenkin mieletön tarina. Aina välillä sekin tuottaa tulosta kun menee kattoon leffaan jonkun ihan randomin(;

Amy. Nyt tuli elokuva, josta mun on vaikea kirjoittaa. Koskettava, surullinen, mielenkiintoinen, toiveikas, armoton, epäreilu, pelottava, palkitseva ja loppujen lopuksi onnellinen<3

The Machinist. Tää oli ainakin pelottava ja semmonen henkisesti aika raskas. Mut ihanan koukuttava ja lopouratkasu oli mitä mehevin! Suosittelen lämpimästi! (ei sovi sellasille, jotka on herkkiä kauhulle, vaikka tää ei ihan kauhua olekkaan.)

Siinä niitä tuli. Oon, sanotaanko 100%, varma, että näitä tulee myöhemmin mielen lisää (kirjapostauksen kohdalla kävi niin...), mutta näillä mennään;)

Mulla ei nyt oo mitään kummosia kuulumisia, koska vietin tänään harvinaisen epänormaalin lauantain ja löhösin koko päivä kotona:( Oon kyllä vähän flunssassa, mutta ihan tyyylssäää!
En muutenkaan saanu mitään aikaan. Ehkä viis joulukorttia ja joo katoin mä shrek3 ja luontodokkarin jostain liejupomppijoista:D
Mut aina välillä näitäkin niin elämä taas tuntuu elämältä!;)
Unia odotellessa, Saara x

2 kommenttia:

  1. Ahh pitää kattoo taas pian Joshuliinin leffoja.. Nää kaks on NIIN hyviä. Kiva postaus ja nyt tuli taas joshittelukohtauss<3

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Joojoo vois sit loman jälkee taas järkätä leffailtaa;) ehkä voitais vähän laajentaakkin meidän josh sivistystä!:') ja kiittiii!::)
      Saara

      Poista