maanantai 24. joulukuuta 2012

23&24 Hyvää joulua! Merry Christmas! God Jul!

Saara:
Ihan superihanaamahtavaaparasta joulua ihan kaikillee!:))<3
Nyt on siis jouluaatto, vaikka tässä ois kyllä yhet yöunet vielä työn alla ennen varsinaista joulun juhlintaa. En oo varma raaskinko nukkua..
Viikonloppu on ollut ihanan jouluinen ja se onkin kulunut tonttuillessa;)
Ja tänään (siis eilen, i'm sorryc;) käytiin iskän ja äidin kaa meidän perinteisellä aatonaaton tonttukierroksella eli vietiin joulutervehdyksiä tutuille ja sukulaisille. Se on mukavaa käydä vähän urkkimassa muiden jouluaskareita ja sit tietenkin saa ihailla upeita kuusia ja näi;)
Se on semmonen must juttu, et ilman ei tuu joulu.

Niinkun jo mainitsin en malta oottaa huomista!
Ei tässä ookkaan toisaalta kuin muutama tunti ja pitäs jo olla joulupuurolla. Mummu ja pappa tulee puurolle aamulla, mut sit muuten me ollaan nelistää, kun mummu ja vaari on kanarialla.
On vähän harmi, kun ne on siellä ja mä käskinkin jo niitä jäämään ens jouluks tänne!:)
Onhan se hyvä et ne saa olla siellä lämpimässä ja paljon ulkona nyt, kun vaarinkin polvi toimii!

Mä oon tosiaan löytänyt sen joulurauhan mun sydämeen ja mulla on vaan niin hyvä fiilis(:
Ja kaikki on vaan niin loistavasti.
On ihan mahtavaa ajatella, että nyt saa viettä joulun pyhät perheen kesken ja sit vastapainoks on tulossa lomalla kaikkia ihan mahtavia juttuja!
Oon ihan varma, että tästä tulee mun paras joulu ja joululoma.

Hehee noi kaverien joululahjat huutaa mulle tosta kuusen alta, et "avaa, avaa!", mut päätin että jouluaatoaamuna nii se pitää;)

Nauttikaa ihan törkeesti. Saa nähdä millon meistä taa kuuluu, kun on nyt tää joulukalenterin saatu ihan kunnialla päätökseen (oikeesti rispektii meille ollaan aika pro!:D) mut kun nyt se kai tulee se kamera muutaman tunnin päästä (iiik... en kestä jos en saakkaan sitä....hehe eihän ne lahjat olleet tärkepiä....) nii musta tuntuu että kyllä niitä postauksii tulee;) katotaa katotaa! Mä olen niin onnelline ja kiitollinen jos mä saan sen kameran! peukut pystyyn!:)

Mä rakastan joulua.
Täältä rakkautta kaikille! x

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti